Social Media Shopping: το Νέο αναδυόμενο Κανάλι Πωλήσεων

Το 2020 – 2021 , οι εταιρείες  στοχεύουν πλέον στην τη δημιουργία εμπειριών μέσω των καναλιών κοινωνικής Δικτύωσης με σκοπό να αυξήσουν τις πωλήσεις. 

Τo social media shopping είναι ένα αναδυόμενο κανάλι που μπορεί να βοηθήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα , καθώς το 55% των διαδικτυακών αγοραστών πραγματοποίησαν μια αγορά μέσω ενός καναλιού κοινωνικών μέσων το 2020.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο πλέον δεν πραγματοποιείται μόνο με την χρήση ισοτόπων , εξελίχθηκε καθώς το ανταγωνιστικό τοπίο έχει γίνει πιο κορεσμένο.

Τι είναι ακριβώς το Social Media Shopping ;

Το social media shopping, γνωστό και ως social commerce, αναφέρεται σε εταιρείες που πωλούν προϊόντα απευθείας σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Διαφέρει από το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων , το οποίο χρησιμοποιεί περιεχόμενο για να κατευθύνει την επισκεψιμότητα σε ισοτόπους.

Όλη η εμπειρία αγορών εμφανίζεται αποκλειστικά μέσα στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.

Πώς λειτουργεί το Social Media Shopping;

Κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων αντιμετωπίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο διαφορετικά. Αυτό που έχουν κοινό είναι να βελτιώσουν τη διαδικασία, και να προωθήσουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των κοινωνικών Δικτιών.

Ας δούμε συγκεκριμένα πώς το Instagram, το Facebook και το Pinterest ενεργοποιούν το κοινωνικό εμπόριο

  • Αγορές μέσω Instagram

Το Instagram είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για αγορές μέσω κοινωνικών μέσων.  Τα καταστήματα μπορούν να εκμεταλλευτούν  την φιλική ‘’ εικόνα ιδέα του Instagram ‘’ και να επενδύσουν σε αυτό, καθώς το 70% των καταναλωτών κοιτάζουν το Instagram για ανακάλυψη προϊόντων .

Δημοσίευση αγορών Instagram :

Το Instagram αναγνώρισε την ευκαιρία αυτή  και ξεκίνησε το Instagram Checkout. Με αυτήν τη νέα δυνατότητα, οι αγορές πραγματοποιούνται μέσα στην εφαρμογή , η οποία επεκτείνεται στην λειτουργία Instagram Shopping.

  • Αγορές μέσω Facebook

Το Facebook είναι επίσης μέσα στο παιχνίδι αγορών μέσω κοινωνικών μέσων. Τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται περισσότερο είναι το Facebook Page Shop και το Messenger. Οι Εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν ένα ολόκληρο κατάστημα στο Facebook , Μπορούν να προσθέσουν και να ενημερώσουν τα  προϊόντα, να πουλήσουν απευθείας από τη σελίδα , να διαχειριστούν τις  παραγγελίες και αποστολές και να προωθήσουν διαφημίσεις.

Το Messenger ανοίγει ένα νέο κανάλι με σκοπό την αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Αυτές οι αλληλεπιδράσεις συμβαίνουν σε πραγματικό χρόνο με τη βοήθεια των chatbots – Οι εταιρείες  μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις και να προσφέρουν προσφορές.

  • Αγορές μέσω Pinterest 

Το Pinterest έχει επίσης αρχίσει να βελτιώνει τις επιλογές κοινωνικού εμπορίου. Οι καρφίτσες που μπορούν να αγοραστούν χρησιμοποιούνται εδώ και αρκετά χρόνια με σημαντική επιτυχία.

Η πλατφόρμα κυκλοφόρησε πρόσφατα το “Shop the Look”, το οποίο επισημαίνει στοιχεία σε μια εικόνα που διατίθεται προς πώληση. Το Pinterest σας επιτρέπει επίσης να ανεβάσετε έναν πλήρη κατάλογο προϊόντων.

Τι ακολουθεί : Τάσεις κοινωνικού εμπορίου 
  • Οι αγορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα επεκταθούν σίγουρα πέρα ​​από τα καθιερωμένα κανάλια

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι αγοραστές αγαπούν την άνεση των αγορών κοινωνικών μέσων. Για να αυξηθεί αυτός ο αριθμός, τα καταστήματα πρέπει να παρακολουθούν αυτές τις τάσεις.

Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων εξελίσσονται πάντα και νέες εισέρχονται στην αγορά. Εξαιτίας αυτού, οι αγοραστές θα συρρέουν σε νέα κανάλια που προσφέρουν δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου.

  • TikTok 

Ένα παράδειγμα είναι η εφαρμογή βίντεο μικρής μορφής, το TikTok. Αυτά τα εθιστικά αποσπάσματα προσελκύουν μεγάλο ενδιαφέρον. Η TikTok έχει αρχίσει να πειραματίζεται με το ηλεκτρονικό εμπόριο επιτρέποντας στους ιστότοπους να συμπεριλαμβάνουν συνδέσμους προς προϊόντα. 

Σίγουρα το TikTok είναι μια πλατφόρμα που έχει νόημα να επενδύσετε με βάση τον αγοραστή-στόχο σας, μείνετε ενημερωμένοι για την πορεία της και τις δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου. Συνεχίστε να αυξάνετε το κοινό σας με συναρπαστικά και έξυπνα βίντεο.

  • Οι καμπάνιες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν το κοινωνικό εμπόρειο μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις σας
  • Οι αγοραστές, ειδικά οι νεότερες γενιές, δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στις προτάσεις από ομότιμους και στα μυνήματα όταν πρόκειται για αγορές.
  • Η αξιοποίηση της κοινότητας των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και η δημιουργία  περιεχομένου σχετικά με την επωνυμία σας μπορεί να αποτελέσει μεγάλο πλεονέκτημα  στο κοινωνικό εμπόριο. 

Το Κοινωνικό ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένα νέο σταυροδρόμι, που συχνά ορίζεται ως η οικονομία της εμπειρίας. Αυτή η νέα φάση της οικονομίας σχετίζεται με την εμπειρία των πελατών, η οποία επηρεάζει ουσιαστικά την απόφαση ενός πελάτη να αγοράσει και να παραμείνει πιστός.