Web Site Development

Οι έρευνες δείχνουν ότι το περιεχόμενο του διαδικτύου συχνά σαρώνεται παρά διαβάζεται

Περίπου οι μισοί από εκείνους που κάνουν κλικ σε μια ιστοσελίδα μετακινούνται στην αρχική σελίδα αλλά δεν προχωρούν περισσότερο.

Δυστυχώς μόνο το 16% των χρηστών θα διαβάσει ένα ολόκληρο ηλεκτρονικό άρθρο, πράγμα που σημαίνει ότι τέσσερις στους πέντε χρήστες δεν διαβάζουν καθόλου – απλώς σαρώνουν.

1. Πρώτα σχεδιάστε και μετά γράψτε

Το εξαιρετικό περιεχόμενο ιστού απαιτεί και εξαιρετικό σχεδιασμό. Κατά αρχάς, καθορίστε τι είδους  αναγνώστες επιθυμείτε να προσελκύσετε. Μετά σκεφτείτε για ποιο λόγο γράφετε, Ελπίζετε να μετατρέψετε τους αναγνώστες σε πελάτες; Θέλετε να δημιουργήσετε ένα γκρούπ νέων χρηστών ; Θέλετε να παρέχετε πληροφορίες σχετικά με τις προσφερόμενες υπηρεσίες σας ;

Πρέπει πάντα να έχετε μια σαφή ιδέα για τις πληροφορίες που πιθανόν αναζητούν οι χρήστες στους οποίους απευθύνεστε , τι είδους απαντήσεις ψάχνουν online και τι προβλήματα προσπαθούν να επιλύσουν. Παρέχοντας αυτές τις πληροφορίες δημιουργείτε μία αξιόπιστη εντύπωση και κερδίζετε πιστούς και νέους πελάτες.

Προσδιορίστε τον τύπο του αναγνώστη που ελπίζετε να προσελκύσετε με το περιεχόμενό σας.

2. Κατανοήστε την προσωπικότητα του δυνητικού πελάτη σας

Έχετε πλήρη γνώση για τους αγοραστές σας: Από αυτούς ποιοί είναι πιθανότερο να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας; Ποιος είναι για εσάς ο ιδανικός πελάτης ;  Εάν δεν είστε σίγουροι, ο προγραμματισμός σας δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Η δημιουργία του προφίλ των κατάλληλων χρηστών σας δίνει σημαντικές ενδείξεις σχετικά με τις ενέργειες στις οποίες ενδέχεται να προβούν και τί πληροφορίες πρέπει να τους παρέχετε. 

Στοχεύστε το γκρούπ των πελατών στο οποίο απευθύνεστε και γράψτε το περιεχόμενο αποκλειστικά για αυτούς

3. Προσπαθήστε να είστε συνομιλιτές

Τα κοινωνικά μέσα έχουν αναμορφώσει τον τρόπο επικοινωνίας με τους χρήστες ή τους πελάτες. Προσφέροντας επίσημο, ξηρό περιεχόμενο (ανεξάρτητα από το πόσο ακριβές ή ενημερωτικό είναι) δεν είναι πλέον ενδιαφέρον για τους αναγνώστες. 

Προσεγγίστε το ακροατήριο σας και γράψτε το περιεχόμενό σας σαν να επικοινωνείτε απευθείας με τους χρήστες. Είναι, άλλωστε, πραγματικοί άνθρωποι, με ερωτήσεις και προβλήματα που προσπαθούν να λύσουν – και είστε κάποιος που μπορεί να τους βοηθήσει. 

Να παρέχετε απαντήσεις και να δίνετε έμφαση στα σημεία που θεωρείτε πιό σημαντικά για τους πελάτες σας.

4. Δηλώστε την αξιοπιστία σας

Για να αυξήσετε την αξιοπιστία σας ,συμπεριλάβετε στο περιεχόμενο σας εμπειρίες και μαρτυρίες απο πελάτες που έχουν αγοράσει τα προιόντα σας ή έχουν ωφεληθεί απο τις προσφερόμενες υπηρεσίες σας.

Αλλά θυμηθείτε να είστε ειλικρινής, οπότε μην υπερβάλλετε ή κάνετε υποσχέσεις που δεν μπορείτε να κρατήσετε. Διατηρήστε ένα σαφές και αληθινό περιεχόμενο.

Συμπεριλάβετε στο περιεχόμενο σας πραγματικές εμπειρίες και μαρτυρίες από πελάτες σας

Το καλό περιεχόμενο ιστού πρέπει να εμπλέκει, να ενημερώνει και να παρακινεί το ενδιαφέρον των χρηστών μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Αλλά τι πραγματικά χρειάζεται να γράψει κανείς στο διαδίκτυο;

Εδώ σας προτείνουμε ορισμένες βέλτιστες πρακτικές για τη σύνταξη ενός αποτελεσματικού περιεχομένου για τον ιστότοπο σας.

5. Να είστε Απλοί και Φιλικοί

Λάβετε υπόψη σας ότι το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι προσιτό στο κοινό που επιθυμείτε να προσελκύσετε και απευθύνεστε, προσαρμόστε την προσωπικότητά σας και το ύφος σας με εκείνους με τους οποίους θέλετε να συνδεθείτε. 

Οι αναγνώστες που ανιχνεύουν περιεχόμενο (η συντριπτική πλειοψηφία) ψάχνουν για γρήγορες απαντήσεις ώστε να είναι εύκολο για αυτούς. Παρουσιάστε κάθε ιδέα σε ξεχωριστό τμήμα με σαφή, σύντομη, περιγραφική επικεφαλίδα.

Αποφύγετε την δύσκολη ορολογία, την υπερβολικά περίπλοκη δομή πρότασης, τις μακρές παραγράφους και τις έννοιες που είναι δύσκολο να αντιληφθούν οι χρήστες. Χρησιμοποιήστε το “εσείς” και το “σας” στο περιεχόμενό σας για να παραμείνετε ουδέτεροι και ελκυστικοί σε όλους. Να είστε συνεπείς στη χρήση του “εγώ”, και του “εμείς” στις παρουσιάσεις σας.

Το περιεχόμενο πρέπει να είναι προσιτό στο κοινό που απευθύνεστε.

6. Χρησιμοποιήστε Ισχυρές επικεφαλίδες και εικόνες

Οι επικεφαλίδες σας διαδραματίζουν έναν κρίσιμο ρόλο ορίζοντας τα κύρια μηνύματα του περιεχομένου σας. Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά όποτε είναι δυνατόν αλλά κρατήστε τις επικεφαλίδες σύντομες, θα πρέπει να λειτουργούν ως ένα περίγραμμα σε αυτό που περιγράφετε.

Χρησιμοποιήστε εικόνες για να υποστηρίξετε το κείμενό σας. Η προσθήκη εικόνων βοηθά επίσης να επισημάνετε τα βασικά μηνύματα, αλλά βεβαιωθείτε ότι τα γραφικά ταιριάζουν και υποστηρίζουν οπτικά το γραπτό περιεχόμενο. 

Οι εικόνες και οι επικεφαλίδες υποστηρίζουν οπτικά το περιεχόμενο και δίνουν έμφαση στο κείμενο σας.

7. Χρησιμοποιήστε την Τεχνική της Αντεστραμμένης Πυραμίδας

Μια κλασική τεχνική δημοσιογραφίας για να κρατήσετε τους αναγνώστες είναι να γράψετε σε μορφή ανεστραμμένης πυραμίδας. Ξεκινήστε με το κύριο μήνυμά σας ή με την κύρια πληροφορία σας όπου θα αποτελέσει τη βάση για το υπόλοιπο περιεχόμενο.

Κάθε παράγραφος που ακολουθεί θα είναι εκεί για να υποστηρίξετε ή να επεξεργαστείτε την ιδέα που παρουσιάστηκε κατά την έναρξη. Οι βασικές έννοιες παρουσιάζονται εκ των προτέρων για τους αναγνώστες που σαρώνουν και ακολουθεί βαθύτερο περιεχόμενο για όσους θέλουν να διαβάσουν περισσότερα. 

Τοποθετήσετε το δελεαστικό υλικό στην αρχή δίνοντας στους αναγνώστες τη δυνατότητα να διαβάσουν πρώτα τα σημαντικότερα μηνύματα σας.

8. Σαφήνεια πάνω από όλα

Όταν επεξεργάζεστε το περιεχόμενό σας το πιο κρίσιμο βήμα είναι να απαλλαγείτε από οποιαδήποτε λέξεις, προτάσεις ή παραγράφους που δεν βοηθούν άμεσα. 

Μια συνήθης προσέγγιση για την ευχρηστία στο διαδίκτυο ; “Απαλλαγείτε από τα μισά λόγια σε κάθε σελίδα και στη συνέχεια να απαλλαγείτε από τα υπόλοιπα μισά από αυτά που έχουν απομείνει.” 

Το γράψιμο για τον ιστό είναι δυσκολότερο από την σύνθεση μια καλά κατασκευασμένης πρότασης. Παρατηρήστε τις δικές σας συνήθειες στο διαδίκτυο, δεν προτιμάτε να βρείτε αυτό που θέλετε χωρίς κόπο και σκέψη; 

Σκεφτείτε σαν χρήστης και επικοινωνήστε με τις λιγότερες δυνατές λέξεις.

Διαβάστε Επίσης

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πιο πρόσφατα νέα και τις ενημερώσεις μας

Απαραίτητα Στοιχεία μιας Καλοφτιαγμένης Ιστοσελίδας

10 Social Media Marketing λάθη που πρέπει να αποφύγετε

Πώς πραγματικά Σκέφτονται και Λειτουργούν οι Χρήστες